Hlavní navigace

Zapakatel.cz: Došla nám trpělivost, obchodně končíme se Slevomatem

2. 8. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Obrat na trhu slevových serverů. Zapakatel.cz se ostře pustil do Slevomatu. Prý ho brzdí, a proto s ním obchodně končí.

Slevovému portálu Zapakatel.cz došla trpělivost. Obchodně končí se Slevomat.cz. Hlavní příčinou jsou údajně naprosto odlišné názory na výšku marží. Situace byla pro nás už neudržitelná, brzdilo nás to v obchodních cílech, potvrdil serveru Podnikatel.cz Tomáš Carba, šéf obchodníků Zapakatel.cz. 

Čtěte také: Slevové servery ubývají po desítkách. Jak bude slevový trh zanedlouho vypadat?

Jak Carba připomněl, výše marží se pohybuje u Slevomatu až kolem 22 %, zatímco u portálu Zapakatel.cz je to zhruba kolem 17 %. Nezdá se to, ale i těch 5 % hraje významnou roli, především pro naše obchodní partnery, řekl Tomáš Carba a dodal: Prostě nechceme využívat nevědomosti našich partnerů o slevovém trhu a dřít je z kůže tak, aby kvůli nám přišli, lidově řečeno, na buben. Masér prostě nemůže masírovat rok se ztrátou, upozornil Carba. 

Portál Zapakatel.cz provozuje společnost Spojka Group s.r.o. Ta je z 51 % vlastněna společností Slevomat.cz, s.r.o., která provozuje stejnojmenný slevový portál. Jak je možné, že se Zapakatel.cz rozchází obchodně se Slevomatem, který ho z většiny vlastní, vysvětlil serveru Podnikatel.cz Carba takto: My, jako zakládající členové, máme možnost ovlivnit i tuto skutečnost. Přístup Slevomatu je v tomto ohledu střízlivý a uvědomuje si, že pro nás tudy cesta nevede, uzavřel Tomáš Carba. Tomáš Čupr, zástupce a zakladatel Slevomatu, přitom již dříve pro Českou televizi uvedl, že oba slevové portály se rozcházejí: Postupem času se ukázalo, že Slevomat a Zapakatel jdou strategicky naprosto odlišnou cestou. Takže spolupráce teď dlouhodobě nedávala smysl, řekl ČT Čupr.

Daně x

Čtěte reakci Slevomatu: Tomáš Čupr: Populistické vyjádření zástupce Zapakatel.cz mě pobavilo

Zapakatel.cz je jeden z nejsilnějších českých slevových serverů a na Slovensku působí jako Zabagatel.sk. Na trhu je od léta roku 2010. Za rok 2011 dosáhl obratu ve výši 240 milionů korun a dvakrát tak zvýšil svou dynamiku proti roku 2010. Za první pololetní roku 2012 pak vykázal meziroční růst kolem 15 % a zisk přes 4 miliony Kč.

Foto: www.isifa.com

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).