Odborná konference Web Analytics – statistiky webu a jejich vyhodnocování, jejímž hlavním cílem je vhodně navázat na předchozí úspěšné konference konzultačního centra Dobrý web zaměřené na internetový marketing, resp. PPC (Pay Per Click) reklamu, a přidat pohled na efektivitu využívaných marketingových nástrojů, se uskuteční již za necelý měsíc, ve čtvrtek 28. května 2009 v od 9:00 v Konferenčním centru City v Praze.
Odborníci na internetový marketing pohovoří o tématech, jako jsou:
- KPI pro reklamní kampaně dle životního cyklu produktu – Daniel Kafka, První Multimediální
- Měkké metriky – engagement, loajalita a další – Pere Rovira, WebAnalytics.es
- Megatrendy webové analytiky – Jiří Brázda, organizátor Web Analytics Wednesday v ČR
- Analýza chování návštěvníků webu – Martin Kopta
Podrobný program je k dispozici na stránkách konference. http://konference.dobryweb.cz/web-analytics/program.
Konferenci pořádá konzultační centrum Dobrý web.
Partnerem konference je společnost Omniture, mediálním partnerem je magazín Marketing&Media, ekonomický portál Profit.cz a server CIO Business World.cz.