Hlavní navigace

Jak porozumět Web Analytics?

 Autor: 518993
Multichannel tracking, behaviorální segmentace, engagement, srovnání analytických nástrojů, měření 2.0 konverzí, volba správných KPI? O tom všem bude řeč na konferenci Web Analytics - statistiky webu a jejich vyhodnocování. Registrujte se včas.
11. 5. 2009

Sdílet

Odborná konference Web Analytics – statistiky webu a jejich vyhodnocování, jejímž hlavním cílem je vhodně navázat na předchozí úspěšné konference konzultačního centra Dobrý web zaměřené na internetový marketing, resp. PPC (Pay Per Click) reklamu, a přidat pohled na efektivitu využívaných marketingových nástrojů, se uskuteční již za necelý měsíc, ve čtvrtek 28. května 2009 v od 9:00 v Konferenčním centru City v Praze.

Registrujte se včas.

Odborníci na internetový marketing pohovoří o tématech, jako jsou:

  • KPI pro reklamní kampaně dle životního cyklu produktu – Daniel Kafka, První Multimediální
  • Měkké metriky – engagement, loajalita a další – Pere Rovira, WebAnalytics.es
  • Megatrendy webové analytiky – Jiří Brázda, organizátor Web Analytics Wednesday v ČR
  • Analýza chování návštěvníků webu – Martin Kopta

Podrobný program je k dispozici na stránkách konference. http://konferen­ce.dobryweb.cz/web-analytics/program.

Konferenci pořádá konzultační centrum Dobrý web.

Partnerem konference je společnost Omniture, mediálním partnerem je magazín Marketing&Media, ekonomický portál Profit.cz a server CIO Business World.cz.

Web Analytics - partneři
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).