Hlavní navigace

Jak porozumět Web Analytics?

 Autor: 518993
Co znamená multichannel tracking, behaviorální segmentace, engagement, srovnání analytických nástrojů, měření 2.0 konverzí, volba správných KPI? Nevíte? Pak je právě pro Vás ojedinělá konference Web Analytics - statistiky webu a jejich vyhodnocování, kterou pořádá jedno z předních konzultačních center, Dobrý web. Registrujte se včas.
18. 5. 2009

Sdílet

Co Vás může zaujmout!

  • Odborníci ze zahraničí
  • Zajímavé prezentace
  • Panelové diskuse specialistů na téma Web Analytics
Videopozvánka

Ojedinělá konference Web Analytics, představí 28. května 2009 možnosti vyhodnocování vlivu online i offline reklamních aktivit na firemní web. Specialisté na webové analýzy a zástupci úspěšných společností jako jsou Vodafone, Google či Omniture se budou věnovat pokročilým způsobům analýzy chování uživatelů na webu.

Pozornost se bude soustředit také na metody získání maximálního množství informací nezbytných pro správná manažerská rozhodnutí a správné interpretaci dostupných statistik. Kromě možnosti osobní výměny názorů a zkušeností je cílem akce pomoci účastníkům k vyšší návratnosti investic do webu a reklamních kampaní.

Registrujte se včas.

Odborníci na internetový marketing pohovoří o tématech, jako jsou:

  • Webová analytika – proč? kdo? kdy? jak? Johannes Oppermann (Google)
  • Pokročilá segmentace – nezbytný předpoklad pro dlouhodobý úspěch – Egon Wilcsek (Omniture)
  • Srovnání analytických nástrojů – Roman Appeltauer (Vodafone)
  • Co sledovat a jak měřit u mobilního webu – Jakub Mach (MicroMedia)

Podrobný program je k dispozici na stránkách konference. http://konferen­ce.dobryweb.cz/web-analytics/program.

Konferenci pořádá konzultační centrum Dobrý web.

Partnerem konference je společnost Omniture, mediálním partnerem je magazín Marketing&Media, ekonomický portál Profit.cz, server CIO Business World.cz a Google.

Web Analytics - partneři
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).