Hlavní navigace

Konference WebTop100: firemní weby v roce 2009

 Autor: 226869
Využívání sociálních sítí v businessu, testování webu, limity PPC reklamy, to jsou jen některá z mnoha témat, která zazní na připravované Konferenci WebTop100. Ta se koná již 20. října a přinese řadu inspirativních přednášek, case studies a panelových diskusí z oblasti online marketingu a firemních webů.
7. 10. 2009

Sdílet

Již za necelý měsíc vyvrcholí osmý ročník projektu WebTop100 (www.webtop100­.cz). V úterý 20. října 2009 proběhne v Konferenčním centru CITY v Praze tradiční Konference WebTop100 zaměřená na problematiku webových prezentací firem a online marketing.

Celodenní odborná konference vám přiblíží aktuální trendy a přinese inspiraci na poli firemní propagace na internetu. Registrujte se již nyní prostřednictvím online formuláře, který naleznete na stránkách projektu (www.webtop100­.cz/konference/re­gistrace).

Vybíráme z programu:

  • Jak úspěšné firmy získávají na Facebooku tisíce příznivců?
  • Testování webu pomocí oční kamery i bez ní.
  • Jaké jsou limity PPC reklamy?
  • Měření a vyhodnocování vlivu offline kampaní na web.
  • Krása nebo použitelnost webových stránek: co má přednost?

Chybět nebude ani pohled na vývoj kvality webových prezentací českých firem za poslední rok, včetně rozdílů mezi odvětvími, a poukázání na nejčastější chyby, kterých se tvůrci webů dopouštějí. Kompletní program je k dispozici na stránkách akce.

Na konferenci vystoupí specialisté na internetový marketing a zástupci úspěšných firem jako například Jakub Franc (SUN Microsystems), Tomáš Bláha (Eyetracker.cz), Roman Appeltauer (Romag.cz), Patrick Zandl (Lupa.cz), či Miroslav Jiřík (T-Mobile). Shrnující hodnocení aktuální úrovně českých firemních webů pronese Ivan Pilný, prezident sdružení TUESDAY Business Network a předseda odborné poroty.

Pořadatelem soutěže WebTop100 je konzultační centrum Dobrý web. Generálním partnerem je společnost IBM Česká republika, hlavním partnerem společnost ACTIVE 24 a partnerem sdružení TUESDAY Business Network. Mediálními partnery jsou týdeník Marketing & Media, zpravodajské servery Aktuálně.cz a Profit.cz a portál Centrum.cz.



Loga partneru
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).