Hlavní navigace

Konference o internetové reklamě letos se třemi programovými proudy

 Autor: 518993
Již potřetí se uskuteční konference Internet Advertising Conference 2010 pořádaná Sdružením pro internetovou reklamu. Letošní ročník má informačně nejobsáhlejší program, a to ve třech programových proudech.
23. 4. 2010

Sdílet

Kromě hlavního pásma přednášek budou paralelně probíhat workshopy a praktické ukázky v dalších dvou sálech Slovanského domu, kde se akce tradičně koná.

Celodenní odborná konference Internet Advertising Conference 2010 se koná v úterý 27. dubna 2010 ve Slovanském domě v Praze. Třetí ročník akce, která je určena primárně zadavatelům a zástupcům online inzertního trhu v České republice a jež si během své historie vybudovala tradici nejvýznamnější akce na téma internetové reklamy a online marketingu, pořádá Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Realizátorem konference je společnost Internet Info.

Zájemci o účast z řad širší veřejnosti mohou využít registrační formulář na stránkách konference. Součástí registrace je také vstupenka na následný tradiční večerní networking, který se tentokrát uskuteční v Obecním domě v Praze.

Kromě hlavního přednáškového proudu vyzdvihujícího nejdůležitější trendy online reklamy budete moct sledovat dění v sále o mobilní a multimediální komunikaci nebo samostatný program věnovaný výkonnostnímu marketingu a plánování. Podrobnosti o připravované náplni konference si můžete přečíst na stránkách http://iac.spir­.cz/.

Vybíráme z programu konference:

  • Když image generuje výkon a PPC buduje značku – Josef Drobílek (Hypoteční banka)
  • Umí být internet skutečně kreativní? – Tomáš Hrivnák (Idealisti.eu)
  • Jak lze vydělávat na placeném obsahu – Miroslav Motejlek (Český rozhlas)
  • Mobilní marketing, jeho pozice a potenciál na trhu v ČR – Tomáš Mátl (Vodafone ČR)
  • Srovnání PPC systémů v praxi – Lukáš Morávek (PPC Consulting)
  • Behaviorální cílení v kostce – Petr Dobroslávek (ArboInteractive)
  • Úspěšná case study z ČR na téma prediktivní behaviorální cílení – David Němec (Internet BillBoard)

Mezi řečníky budou také hosté ze zahraničí jako například Mark Cowan (Facebook.com), Henry Stevens (GSMA) nebo Andreas Cohen (I-COM), díky kterým budete moct nahlédnout pod pokličku současných trendů na internetu ve světě. Součástí programu bude mimo jiné celá řada panelových diskuzí, workshopů a konkrétních ukázek z praxe.

Hlavním partnerem konference jsou Zlaté stránky, partnery pak společnosti Media House a Seznam.cz. Mediálně akci podporuje týdeník Strategie a deník E15.

IAC partneři nový
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).