Hlavní navigace

Vlastní firemní tisk jako cesta k ušetření

21. 12. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Podle výzkumu společnosti OKI Printing Solutions se většina firem stále odkazuje na služby profesionálů. Týká se to tisku letáků, brožur či plakátů. I přes neustálý vývoj kancelářské techniky je používání vlastních tiskáren prozatím “out”. Díky využívání služeb externích dodavatelů tedy podstatně zvyšují jejich zisky.

Studie prokázala, že kdyby se firmy držely moderní politiky v oblasti firemního tisku, ušetřilo by se v ročním hledisku až 5, 4 miliard dolarů tedy 94,3 miliard dolarů. Hlavní výhoda této strategie je v tom, že si firmy mohou vytisknout požadované množsví dokumentů hned bez dalšího převozu, čekání či likvidování přebytků.

Z výzkumu dále vyplynulo, že většina kancelářských zaměstnanců disponuje ve svém okolí minimálně dvěma tiskárnami.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).