Hlavní navigace

Tomáš Čupr: Populistické vyjádření zástupce Zapakatel.cz mě pobavilo

2. 8. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Zapakatel.cz se ostře pustil do Slevomatu, oznámil konec obchodní spolupráce. Tomáš Čupr pro server Podnikatel.cz uvedl, že takové vyjádření je populistické.

Obrat na trhu slevových serverů. Zapakatel.cz se ostře pustil do Slevomatu. Prý ho brzdí, a proto s ním obchodně končí. Tomáš Čupr, zástupce a zakladatel Slevomat.cz, se proti vyjádřením ohradil. 

Podnikatel.cz přináší reakci Tomáše Čupra, bez redakčního zásahu.

Populistické vyjádření pana Tomáše Carby mě pobavilo. Plete dohromady zprávu o masérovi, který masíroval zadarmo po krachu jiného portálu (z důvodu nízkých marží) a snahu Slevomatu o zachování marží, které zaručují dlouhodobou funkci portálů. Vyjádření pana Carby si tedy protiřečí. Zřejmě zapomněl, že Slevomat jako akcionář Zapakatele má detailní přehled o fungování jejich firmy.

Slevomat má 70 % opakovaných partnerů. Kdybychom je, slovy pana Carby, dřeli, tak toto procento je dramaticky nižší. Například jako v případě portálu Zaplakatel.cz.

Slevomat za svoji vyšší marži nabízí partnerům dodatečné služby a péči. Nabízíme recenze, demografickou analýzu zákazníků, remarketing na zákazníky, kteří si zakoupili slevu daného partnera, dedikovaného account managera, program pro zlepšování služeb pro zákazníky a zvyšování efektivity slevové akce atd. Naši zákazníci jsou také bonitnější s větší frekvencí a průměrnou hodnotou nákupu. To má za následek mnohem větší konečnou ziskovost našich partnerů než je minimální rozdíl v marži portálů.

Rozdíl v průměrné marži Zapakatele a Slevomatu je několik málo procentních bodů (3 – 4%). Nevidím to tedy jako něco, kvůli čemu by měli „partneři přicházet na buben“, jak vtipně pan Carba komentuje ve snaze zaujmout média.

Mnohem větší problém pro partnery slevových portálů než 3% rozdíl v marži je nezaplacení slevovým portálem. To se ironicky stalo v případě maséra, kterého pan Carba zmiňuje. Už však nezmiňuje, že Zapakatel je díky svým příliš nízkým maržím ztrátový a vystavuje tak své partnery enormnímu riziku. Slevomat.cz je portál profitabilní a nevěříme, že model Zapakatele je dlouhodobě udržitelný. Partneři, kteří s nimi spolupracují, vyměňují krátkodobou úsporu za jistotu výplaty peněz.

Daně x

Je mi líto, že to došlo až do této fáze, ale Slevomat nebude nečinně přihlížet veřejným a manipulativním prohlášením od portálu, který má máslo na hlavě a vystavuje partnery takovému riziku.

Tomáš Čupr, Slevomat.cz

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).