Hlavní navigace

Sociální sítě jako nástroj k získání zákazníků

13. 7. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Sociální sítě se staly jedním z důležitých nástrojů podnikání v ČR. Čtyřicet procent podniků jich využilo k rozšíření svého podnikání. To vyplývá z nové celosvětové studie společnosti Regus. Z té dále vyplývá, že nejoblíbenějším způsobem využívání sociálních sítí je udržování obchodních kontaktů (58 %), dále členství ve speciálních zájmových skupinách (54 %) a celých 51 % podniků vytváří skupiny zákazníků, kontaktuje je a řídí prostřednictvím sociálních sítí. 54 % podniků využívá sociální sítě k získání užitečných obchodních informací, doplnila studie.

I když na celém světě existuje řada zarytých skeptiků, kteří nejsou přesvědčeni, že sociální sítě se stanou jednou z významných metod kontaktování spotřebitelů a potenciálních zákazníků, značný počet podniků využívá část svých marketingových rozpočtů k získání nových zákazníků a udržení těch stávajících prostřednictvím sociálních médií, sděluje Garry Gürtler, viceprezident pro střední a východní Evropu společnosti Regus. Dodává, že téměř se 7 miliony internetových připojení a skoro 2 miliony uživatelů Facebooku není překvapením, že je Česká republika na tom v celosvětovém kontextu velmi dobře.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).