Hlavní navigace

Fast foody rozšiřují v Česku počet svých poboček

20. 7. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Češi milují fast food. Vyplývá to z každoročního nárůstu počtu provozoven jednotlivých značek. Další pobočkou, v pořadí již desátou, otevřela “bulvární” bageterie Boulevard. Nová pobočka se otevřela včera zákazníkům Prahy 4. Přitom teprve před týdnem otevřela Bageterie Boulevard provozovnu také na turisticky frekventované ulici Na Příkopě. V sprnu pak chystá fastfoodový řetězec otevřít pobčku v obchodním centru Metropole Zličín. Ta je ostatně její první fanšízovou jednotkou.

V rozšiřování poboček nezahálí ani konkurence. Fastfoodový řetězec SUBWAY v únoru letošního roku ohlásil plán otevřít až čtyři restaurace a poskytnout dalších 12 licencí novým franšízantům. Trh rychlého občerstvení v České republice vidíme jako velmi perspektivní. Po odeznění hospodářské recese se opět chceme soustředit na další rozvoj naší franchisové sítě, řekl již dříve serveru Podnikatel.cz Martin Princ, manažer rozvoje sítě SUBWAY pro střední a východní Evropu.

Na principu franchisingu fungují i provozovny McDonald's. V současné době je jich v Česku otevřeno 49. V prosinci byla otevřena první franšízová pobočka McCafé v Praze. Žluté emko v dubnu také po více než roce znovu otevřelo svou největší restauraci rychlého občerstvení na Václavském náměstí v Praze. Tato druhá nejstarší provozovna v České republice prošla během patnáctiměsíčního uzavření kompletní přestavbou. Zásadní změny zaznamenaly nejen vnitřní uspořádání prostor a design interiéru, ale také používané technologie a nabízené služby. Nově zrekonstruovaná restaurace se rozprostírá na třech podlažích.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).