Hlavní navigace

Důvěra zahraničních značek v český trh se vrací

24. 8. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Obchodníkům se pomalu vrací důvěra v český trh. A to i přesto, že v letošním roce přibude pouhých 117 tisíc m2 ploch v tuzemském maloobchodu. Očekává se otevření letošního největšího nového projektu nákupního centra Galerie Harfa, a také druhé fáze Fora Liberec. Navzdory přetrvávající nejistotě je podle mezinárodní poradenské společnosti DTZ Česká republika nadále v hledáčku zahraničních značek. A to jak sítí, tak franšízových konceptů. Platí, že na trhu jsou nákupní centra s převisem poptávky nájemců i ta, jež se musejí vypořádat s jejich odlivem, konstatuje Lenka Dvořáková, Senior Retail Agent v pražské kanceláři mezinárodní poradenské společnosti DTZ.

Otevření prodejen Desigual, Ulla Popken či Carpisa očekává DTZ v nákupních centrech nových obchodních řetězců. V České republice také nadále hledá franšízové či masterfranšízové partnery několik franšízových konceptů. Mezi nimi například italská móda Persona, outlet Brand New Products, kosmetika Nicole, The Cheesecake shop a další. Obrací se na nás další obchodní koncepty ze zahraničí. Dle všeho se obchodníkům pomalu vrací důvěra v český trh, jakkoliv jsou velice obezřetní při výběru místa pronájmu, sděluje Lenka Dvořáková. Zároveň dodává, že ředa značek se také s ohledem na významnou redukci výstavby nových obchodních center znovu vydává „do ulic“, tedy do kamenných prodejen.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).